4 paź 2012

0

{05} Klaudia

Posted in ,
Postanowiłam troszkę odświeżyć blogspota, ale tylko chwilowo. Obecny szablon nie jest całkowicie moim tworem. Jedynie podmieniłam obrazki u góry, ale nie długo za jakiś miesiąc powinien pojawić się tutaj całkiem nowy szablon wykonany w 100% przeze mnie ;) Może nie być taki fajny jak ten, ale powinien nie odbiegać poziomem od tego.  Zakładki u góry nie są jeszcze zalinkowane oprócz podstawowych stron, więc nie dziwicie się, że strona wam się nie otworzy. Mam zaplanowane 3 niespodzianki(oczywiście zdjęciowe) w najbliższym czasie, bo chcę uzupełnić galerię o coś lepszego(bardziej zaplanowanego). W planach mam sesję z dwoma osobami(jedna zupełnie wam nie znana ze szczycieńskich ziem xd) i troszeczkę mnie. Co roczne dobre focenie z Sylwią Dyl,dyl,dyl - > DLA PRZYPOMNIENIA







0 komentarzy: